وب سایت تخصصی دکتر همایون نوری پناه

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

نویسنده: همایون نوری پناه
ادمین : محسن اکبرزاده

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۱۷ - اسید سیتریک
    *ـ*

داستان کوتاه؛ اولین کار

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹ ب.ظ

ببین خیلی تعریفتو شنیدم، تو بچه ها همه بهت احترام خاصی میذارن، حتی شنیدم بعضیا بهت میگن " مردآخر"، خیلی لقب بزرگیه، کاش یه روز حداقل به من بگن "مرد وسط" ، این اولین کار منه، من می ترسم، اصلا بلد کار نیستم، تمام دیشب رو کابوس میدیدم، من جوونم و احمق، چیزی که تو این کار عالیه اما خیلی ترسوام، من واقعا، من واقعا....برو وسط تمام تله چسب دارها یه تکه پنیر بذار، دستکش پلاستیک دستت کن اگر دستکش به تله چسبید، فقط دستت رو دربیار، تقلا نکن اصلا...

نویسنده:

همایون نوری پناه

ویراستار:

محسن اکبرزاده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۷
همایون نوری پناه

داستان کوتاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی