وب سایت تخصصی دکتر همایون نوری پناه

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

نویسنده: همایون نوری پناه
ادمین : محسن اکبرزاده

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۱۷ - اسید سیتریک
    *ـ*

داستان کوتاه؛بقل

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲ ق.ظ

آهان آهان، آره،ببین، من نگاه کردم به پیرمرد تخت ده بعد به ازدواج فکر کردم بعد به بچه اول بعد به بچه دوم بعد به کنکور بعد به هزینه دندونپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال بعد بچه ام بهم گفت بابا پرادو می خوام اینجا بود که مهر نظام پزشکی بغل دستیمو برداشتم برا خودم صد تا کلونازپام و پروپرانول پنج نوشتم، آره، نوشتم، آره، آره، خیلی عجیب بود برام وعجیب بود برام این حس پیرمرد  و تختش، حسش کردم، خیلی، خیلی...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۴
همایون نوری پناه

داستان کوتاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی