وب سایت تخصصی دکتر همایون نوری پناه

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

نویسنده: همایون نوری پناه
ادمین : محسن اکبرزاده

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۱۷ - اسید سیتریک
    *ـ*

داستان کوتاه؛ قلم

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۶ ب.ظ

خیلی دلم لک زده، واقعا دلم لک زده، خیلی خیلی دلم لک زده، برای اینکه یه نفر توی بانک بهم بگه، آقا، آقا، آقا، آقا، خودکار خدمتتون هست؟عجیب شده دنیا، نمینویسن، امضا نمیکنن اما یک هو یک ماشین عجیب و غریب کلی پول میده به آدما، بدون پر کردن فرم و نشون دادن گواهینامه،اون روزا که من کارمند بانک بودم که اینطوری نبود ،ماهی سی تا خودکار بیک از مرکز میفرستادند واسه شعبه،بعضی وقت هام یکی با کاتر نخ خودکار رو می برید....


 نویسنده:

 همایون نوری پناه

 ویراستار:

 محسن اکبرزاده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۱
همایون نوری پناه

داستان کوتاه

قلم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی