وب سایت تخصصی دکتر همایون نوری پناه

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

نویسنده: همایون نوری پناه
ادمین : محسن اکبرزاده

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۱۷ - اسید سیتریک
    *ـ*

داستان کوتاه؛ پوکر

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۲۷ ب.ظ

من اسمم تو شناسنامه صغیره هست اما رزا صدام میکنند، اون موقع که دانشگاه میرفتم خب برای یک دانشجوی دندانپزشکی رزا خیلی خوبه، عالیه، فارغ التحصیل شدم، مطبم زدم اما مریض نداشتم، شوهر سابقم که اونم بغل من مطب داشت، فوق تخصص گوارش کودکان، بله، بله، گفت بیا اینجا رو کازینو کنیم، کسی هم نمیفهمه، اما بدیش این بود که اوناییکه سر میز پوکر می باختن موقع خروج از در مطب اسم رزا رو با ماژیک ماندگار، میکردن گرازا،اولش هر روز تابلو عوض می کردیم، تابلو سازی یک کوچه پایینتر بود، بعد همسایه ها مشکوک شدند، یک بارسر میز صدهزار دلاری یه جراح پلاستیک بدجور باخت بعد بهم گفت گرازا، شوهر سابقم با بطری زد کشتش، غیرعمد، ابد، ابد، بله، چون مقتول سلاح گرم کلت کمری همراه داشت وکیل دفاع از خود گرفت، غیر عمد بریدن براش، من شش سال دیگه آزاد میشم، جناب مشاور، ببینید شما همکار من هستید شمام پزشکید، خواهش میکنم من دیگه نمی تونم تحمل کنم، خواهش میکنم بنویسید بسیار خوش رفتار، سوره مبارکه بقره رو حفظ کردم کامل از هرجا دوست دارید بخونم، به همین قرآن قسم میدمتون، من دیگه نمیکشم، نمیکشم، بنویسید بسیار خوش رفتار و آرام، یک سال از حبسم کم بشه، زندان شاید مرد رو مرد کنه اما زن رو .....


 نویسنده:

 همایون نوری پناه

 ویراستار:

 محسن اکبرزاده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۸
همایون نوری پناه

داستان کوتاه

پوکر

نظرات  (۱)

۲۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۳۰ دعوت به همکاری

با سلام و عرض احترام خدمت شما مدیر گرامی

با توجه مطالب زیبا و مفید وبلاگ شما، به صورت رسمی جهت همکاری و کسب درآمـد در سایت علمی و آموزشی نـور 66 دعوت می شوید.

منتظر حضور گرم شما هستیم.

ارادتمند شما – مدیریت سایت  http://Noor66.ir

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی