وب سایت تخصصی دکتر همایون نوری پناه

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

نویسنده: همایون نوری پناه
ادمین : محسن اکبرزاده

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۱۷ - اسید سیتریک
    *ـ*

آقای دکتر علوم انسانی ،جزئیات را بگذار کنار ،کلیات را وسط بیاور لطفا

خودم: حتما سعی می کنم درباره کلیات حرف بزنم.

آقای دکترعلوم انسانی ،ایران ،پیش از این روزها زیباتربود؟

خودم:بله. قطعا،ماسقوط کرده ایم وفیلم ناگهان درخت واقعا درست می گوید،البته چندمدل از موادشوینده بهداشتی ما،تسلیحات ما،خودروهای ما،درسطح جهانی است ودرآن ها رشدواقعی کرده ایم.در ترکیه ،فیات اصل ایتالیا سوارشدم ،درایران ،رانا سوار شدم و رانا بهتراز فیات بودنه از دیدفنی بلکه از دید هنری و راحتی و نرمی و گرمی و زیبایی.یک بار هم اتفاقی،با هواپیمای ایران صدوچهل پرواز کردم ،اصلا در حدهیچ مدلی از بویینگ یا ایرباس نبود اما از امبرائر فعلی برزیل و فوکر صد و فوکر پنجاه ،به مراتب راحت تر و نرم و گرم تر بود،در یک سری موارد خاص پیشرفت داشته ایم اما حق با فیلم ناگهان درخت است.

آقای دکترعلوم انسانی به نظرشما جای امیدی هست که دوباره نفس بگیریم.

خودم:بله،هنوز توانمندی های بسیارزیادی درون ایران داریم ومی توانیم کاملا به سمت بالا حرکت کنیم،اینجا حق بافیلم ناگهان درخت نیست،حق با من است،غصه خوردن و در نوستالژی قهوه اسپرسو و سیگار دو روز،سه روز در کلاردشت می چسبد اما روز چهارم باید دوید و امیدوار بود،غرق شدن در نوستالژی های قشنگ ،مثل دوران گروه بیتلز وقبلتراز آن،لدزپلین است،که اسید تازه مدشده بود و همه در توهم بودند.آب بنوشیم و سرحال باشیم وبدویم ،نوستالژی بازی جواب نمی دهد،صادق هدایت امتحان کرد و جواب نگرفت ،شما امتحان نکنید.

"خودم باخودم،می تواند هر زمانی در هرمکانی باشد"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۶
همایون نوری پناه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی