وب سایت تخصصی دکتر همایون نوری پناه

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

نویسنده: همایون نوری پناه
ادمین : محسن اکبرزاده

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۱۷ - اسید سیتریک
    *ـ*

به دنیا آمدن

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۰۴ ب.ظ

کاملا سخنان آقای هدایت هاشمی درست است.عجب نابغه ای است این بازیگر،من زمانی که رتبه کنکورم آمد و داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران قبول شدم ،فکرمی کردم خودم نابغه هستم،بیست ساله که شدم فهمیدم چقدر جهان وسیع است و نوابغ چقدر بزرگ هستند،نه کنکور ونه هیچ آزمون کتبی دیگری ملاک نبوغ نیست.اینکه فردی بتواند جدی تلخ سیاه را عالی بازی کند و درهمان سطح هم کمدی صورتی رنگ وارنگ. را بازی کند،این جلوه نبوغ است.از پیری جمعیت اصلا نباید ترسید.کارهایی که کامپیوتر و ربات توان انجام آن را ندارند مثل بازیگری ونقاشی ومجسمه سازی ،تا هشتادسالگی توسط انسان قابل انجام است و غالب کارهای سخت بدنی مثل پرستاری در سطح پایین کاردانی را همین اکنون ربات ها انجام می دهندیا خودروسازی را.اعتیاد ترسناک است،جوانی که شش بار درآزمونهای شغلی رد می شودقطعا افسردگی اساسی می گیردودربهترین حالت به پزشک متخصص مراجعه می کند و فلوکستین یا ترازدون و هزارنوع داروی دیگر دریافت می کند،این،خیلی ترسناک است.کارهای یدی سنگین را که ربات همین اکنون در آسیای جنوب شرقی انجام می دهد و حرف هدایت هاشمی درست است،هزینه کودکان امروزی معمولا تا هفتادسالگی با والدین است،کلا باید سیستم عامل اقتصادمان یک دور پاک شود و بازنصب شود.

"دکترمیرمحمدحسینی،داروخانه ایشان،دیباجی شمالی بالای پارک نگار،تهران،دی ماه سال جاری. مصاحبه شخصی نگارنده"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۵
همایون نوری پناه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی