وب سایت تخصصی دکتر همایون نوری پناه

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

نویسنده: همایون نوری پناه
ادمین : محسن اکبرزاده

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۱۷ - اسید سیتریک
    *ـ*

هفته تربیت بدنی

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۰۶ ب.ظ

را خدمت تمام قهرمانان ایران عزیز،حتی آنان که روحشان در بین ماست،تبریک می گوییم. بهترین فیلم هایی که در این زمینه ساخته شده است: "سونامی" با بازی بهرام رادان و رعنا آزادی ور است که تم شدید سیاسی هم دارد و فقط یک اثر ورزشی صرف نیست.سینمای هالیوود پر از فیلم های این ژانر است،"افسانه بگر ونس" با بازی مت دیمون وویل اسمیت شاید یکی از بهترین آن ها باشد.

امریکایی ها دیوانه ورزش هستند ،اگر کمی ارفاق کنیم ،فیلم بی نهایت زیبای "در جستجوی فارستر" را هم می شود در این ژانر قرارداد.پسری بدون پدر و آسیب دیده از اجتماع فقیرسیاه پوستان امریکا اما نابغه در ورزش بسکتبال و نوشتن داستان،وارد زندگی یک استاد بی نظیر ادبیات می شود که با رمانی که در بیست و سه سالگی نوشته است،جهان ادبیات را تکان داده اما دیگر دست به قلم نشده است.این فیلم جزو صد فیلم برگزیده شخصی من است و برایش به اندازه کوه دماوند،احترام قائل هستم.

"پاییز نودونه خورشیدی،دیده ها وشنیده های مولف این سطور،تهران کم رنگ بی عاطفه فقیرشده شدیدا غم زده از مرگ بزرگانی که تکرار نخواهند شد"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۳۰
همایون نوری پناه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی