وب سایت تخصصی دکتر همایون نوری پناه

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

نویسنده: همایون نوری پناه
ادمین : محسن اکبرزاده

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۱۷ - اسید سیتریک
    *ـ*

نامزدهای چهره سال رویداد هنر انقلاب معرفی شدند(2)

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۲۸ ب.ظ

آقای حاتمی کیا کلا سرسفره بودن مزه کرده بهشان و هر روز پایینتر می روند،به جایی رسیدند که بچه های سال دوم رشته ریاضی ،به فیلم های ایشان می خندند و می گویند طبق قاعده برنولی اصلا هواپیما به این شکل که در فیلم ایشان است،نمی تواند پرواز کند!
ایرادی ندارد،استاد فخیم زاده هم در "مشت آخر" بین چند کارکتر باقی مانده اند در سن بالا،سه تا لات خالتور کف خواب را مثل بنز کتک می زنند،اما ژانر فیلم دقیقا مشخص است

آرنولد شوارتزنگه هم وقتی سر کلانتر شهری کوچک می شود،یک لشگر از اوباش ترین مجرمان جهان را با چند نیروی اندک ،بخاطر قتل ناجوانمردانه همکارش،دستگیر می کند.

استاد فخیم زاده، ادعایی ندارند،خالی از هر ادعا هستند و فیلم خنده دار برای شادکردن دل مردم می سازند که مخاطب را در این روزهای قیری ،سفید و شاد می کند ونه قیری تر،فرق بزرگی چون فخیم زاده و آویزان جایزه بگیر هنر ایران که جایزه بگیران فیلم های وسترن که دندان طلای مرده را هم می کندند،در برابرش،جسی جیمز هستند،در این نکته های ریز زیبا نهفته است.

"اخبار صدثانیه ای هنری"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۷
همایون نوری پناه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی