وب سایت تخصصی دکتر همایون نوری پناه

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

نویسنده: همایون نوری پناه
ادمین : محسن اکبرزاده

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۱۷ - اسید سیتریک
    *ـ*

نقد سریال شهرزاد؛فصل سوم؛قسمت نهم

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۴۴ ب.ظ

بازیگر نقش زن دوم سابق هوشنگ "رامین ناصرنصیر" بازیگر بزرگی است. از صورتش خوب استفاده می کند و صدایی بسیار زیبا و تو پر دارد. او استعداد بازی های بزرگ را دارد و در آینده قطعا شاهد بازی های بیشتر از او خواهیم بود اگر ،مافیای سینمای ایران ،اجازه دهد.

نظرات  (۸)

چه جالب منم موافقم.

حمیرا چیه بااون رفتارگزنده اش.(باقیافش کاری ندارم که کریمش بدشده بود.)

 

پاسخ:
سلام،بازی خانم ادبی ،بی نظیراست.تلخ درآوردند چون کارگردان چنین خواسته بود و بس.ایراد به نقش نوشته شده باز می گردد نه به بازیگر نقش نوشته شده.
سلامت و تندرست باشید.

میدونم

بنده هم ایراد نگرفتم به شخص خانم ادبی

منظورم نقش حمیرابود

بنده اصلااین بازیگررونمیشناسم.

فقط توسریال شهرزادویه سریال تلویزیونی وفیلم دوران عاشقی دیده ام

 

پاسخ:
ببینید واقعا پسرانی که
پدر نداشتند اما یک مادر جراح زنان داشته اند ،دیده اید؟زیر پای پسر سی ساله بنز است اما اگر یک کشیده بزنی و بگویی سوییچ را بده ،واقعا سوییچ سه میلیارد تومان را به دستتان می دهد و فرار می کند!!!هر دوسمت کسانی که از پدر و مادر کم دارند ،می توانند با روانپزشک خوب،مشاورخوب ودارو درمانی ،نه مثل شیرین،الکل درمانی،نوددرصد خود را بهبود ببخشند،محبت پدر این است که پنج صبح جمعه با لگد زیر ملحفه بزند وبگوید :داریم میریم توچال،بچه ها بجنبین تا هوا گرم نشده قله باشیم ،وگرنه آفتابزده می شویم ،محبت مادر ،الهی قربونت برم و...جانم ،عزیزم،ماست میخوای؟،بیا اینم ماست،مادرت نیستم اگر این پسر رو وارد زندگیت کنی ،سی سال از تو بزرگتر است،...این شکلی است.هیچ ربطی هم به هم ندارند.جفتشان نباشند،بیماری حاد اعصاب حاصل می شود،شما دشمن خونی شیرین که نیستید،خانم پریناز ایزدیار ماشین شما را بزخری نکرده وچک هایش پاس نشده باشد،جوری به نقش اتفاقا خوب نوشته شده شیرین حمله می برید انگار در دنیای واقعی اگر راننده پریناز ایزدیار همراهش نباشدبا کاتر ،او را قیمه قورمه می کنید،خودم به ابراهیم حاتمی،همینگونه حمله می برم ،اما آن یک ماجرای عجیب شستشوی مغز انسان ها پشتش نهفته است،ماجرای وارونه کردن تمام خوبی های انسانی ودرست کردن مافیایی از تیم های بازیگری پشتش است.اگر خانم ایزدیار این کار را کرد،برای ورود به سالن اختتامیه فجر که وارد شدند،مردانه،نه با موبایل ،مردانه ،یک گوجه نثارصورتشان بکنید،وگرنه ،همینقدر حمله کردن هم در اخلاق،دین به کنار،کاری با دین ندارم،اخلاق،مدیون شدن می آورد،اگر قرار است کاری که یقه بسته ها با مرحوم بهمن مفیدکردند،حالا ما با سلبریتی های ج.ا بکنیم،کاری نکنیم،سنگین تراست چون این بار حالا امریکا می پرد روی کولمان وجزیره می خواهد وخاک جنگل و...آرام باشید لطفا.
متشکرم باز هم بسیارسپاسگزارم از خواندن مطالب ما...

بنده خودم والدین ندارم 

بچه طلاقم

 

آخرین نظرمو میدم ودیگه هیچ نظری نخواهم داد

بنده هییییییچ مشکلی با خانم ایزدیار ندارم

اگرهم ببینمشون احترام لازم روبراشون میذارم.

از نقش شیرین (درسریال شهرزاد)واز نقش سمیه(درفیلم ابدویک روز)خوشم نیومد(درفیلم ابدویک روز نقششون اونقد پرچالش نبود).اما دلیل نمیشه بهشون بی حرمتی کنم.بنده جلادوقصاب ودستگاه سبزی خوردکن نیستم که بخوام کسی رو قورمه وقیمه کنم.

انسانیت وکنترل خشم رو ازکلام خداآموخته ام.

 

 

 

پاسخ:
باسلام ،مسئول سایت بنده اشتباه بزرگی کرده و متنی که مربوط به شما نبوده را برای شما گذاشته است. بنده معذرت می خواهم و بسیار طلب عفو دارم ،مطمئنم مسئول سایتم هم همین حس را دارد

باسلام.۱.حقیراطلاعی ندارم ازاینکه نظراتمو شخص صاحب وبلاگ می خونن یا مسئول سایتتون

نیاز نیست چنین عمیق عذربخوایین

ازمسئول سایتتون بخواین لطفا کمی مودبانه ترپاسخگوی نظرات باشن

حقیرهم هرگزنظراتی نخواهم دادکه باعث آزاربشم.

پاسخ:
نه خودم میخونم خودمم نظر میذارم مسئول سایت مسئول جای گذاری هست یعنی مثلا میگویم ایکس برود جای ایگرگ،بعد،من حق دارم واقعا بدانم با خانم حرف میزنم یاآقا،چون دولحن مختلف هست،میگویم خانم ناشناس لطفا ،متشکرم،ولی پسر باشند می گویم ،هی رفیق ،ببین...همین،حقیر صداتون کنیم،مشکلی ندارید؟یک نشانه بگذارید لااقل گیج نشویم،به خدا ماهم از پهلوی این سایت ماهی ده میلیون تومان پول در نمی آوریم که دو ساعت فسفربسوزانیم این حقیر،مونث است ،بگوییم خانم حقیر،یا آقاست بگوییم آقای حقیر...انقدرم مامور ک.گ.ب نیستیم ،درسته فیلم جیمزباند زیاد می بینیم ولی انسان معمولی هستیم ماهم

باسلام

نام ادبی خودموعرض کردم.با کلی استرس٬نمیخوام ازخودم تعریف کنم.اسم ادبیمو عرض کردم ٬چون تو خلوتکده تنهایی هام دلنوشته می نویسم٬از۱۵سالگی تاالان که تو دهه سوم زندگیم هستم.۵۰دفتردارم که شاید بعدها چاپشون کنم.مدل پاسخگویی شما برام جالب بود

باتوجه به نقدهای فیلمهایی که دراین وبلاگ میخونم

یه سوالی دارم که ذهنمو مشغول کرده

البته نمی دونم می تونم بپرسم یانه؟

این روزا سریال مدار صفردرجه رواز شبکه یک می بینم

باتوجه به محتوای غنی سریال وبازیگران ایرانی و(واگراشتباه نکرده باشم ٬فرانسوی)

آهنگ معمایی تیتراژاول فیلم٬سوالم اینه

چرانام فیلم مدار صفر درجه هست؟؟

منظوراز مدار صفردرجه چیه؟

بسیار برام جذابه که حبیب پارساوفرهاددماوندی هردو فرهنگی ومتفکرن

امابشدت نقش وشخصیت حبیب پارسارا دوست دارم.

پسری دورگه(پدر ایرانی ومادرعرب فلسطینی)

البته برداشتم از فیلمه.دیالوگهای فلسفی حبیب پارساورفتاردموکراتیک والدین حبیب باپسرودخترشون٬اوج احترامش به والدینش وخواهرش برام بسیارآموزندس

گریم غلیظ خانم تیموریان وفقیه نصیر به نظرم زننده هست.

افسر بهروزفتاحی وزینت الملوک بانوهم برام جذابن.

پاسخ:
دوست گرامی بزرگوار،خوشحال شدم که از خواندن متن کارهای بنده شاد شدید،بنده به زبان تند و زاویه نگاه خاصم درباره سینمای ایدئولوژیک شناخته شده ام و واقعا نمی دانم اسم مستعار چیست و چرا اسم مستعار به کار می برید،برایم مهم هم نیست ،امیدوارم همیشه سینما را دوست داشته باشید،همیشه شادباشید و دیگر بدرود تا جهانی دیگر و زندگی بعدی،متشکرم که به خداحافظی همیشگی بنده احترام می گذارید،بنده در زوایای تاریک،هیچگاه نمی ایستم ،متنفرم از ابهام و تاریکی،مستعار و مستعارزیستن،اما با روح شما سازگار است،خوشا به سعادتان
"پایان قطعی گفتار،همایون نوری پناه،تابستان نودونه خورشیدی ،تهران خنک با کمی باد زیبای پاییزی که می وزد لای موهای درختان"

باسلام

نام ادبی خودموعرض کردم.با کلی استرس٬نمیخوام ازخودم تعریف کنم.اسم ادبیمو عرض کردم ٬چون تو خلوتکده تنهایی هام دلنوشته می نویسم٬از۱۵سالگی تاالان که تو دهه سوم زندگیم هستم.۵۰دفتردارم که شاید بعدها چاپشون کنم.مدل پاسخگویی شما برام جالب بود

باتوجه به نقدهای فیلمهایی که دراین وبلاگ میخونم

یه سوالی دارم که ذهنمو مشغول کرده

البته نمی دونم می تونم بپرسم یانه؟

این روزا سریال مدار صفردرجه رواز شبکه یک می بینم

باتوجه به محتوای غنی سریال وبازیگران ایرانی و(واگراشتباه نکرده باشم ٬فرانسوی)

آهنگ معمایی تیتراژاول فیلم٬سوالم اینه

چرانام فیلم مدار صفر درجه هست؟؟

منظوراز مدار صفردرجه چیه؟

بسیار برام جذابه که حبیب پارساوفرهاددماوندی هردو فرهنگی ومتفکرن

امابشدت نقش وشخصیت حبیب پارسارا دوست دارم.

پسری دورگه(پدر ایرانی ومادرعرب فلسطینی)

البته برداشتم از فیلمه.دیالوگهای فلسفی حبیب پارساورفتاردموکراتیک والدین حبیب باپسرودخترشون٬اوج احترامش به والدینش وخواهرش برام بسیارآموزندس

گریم غلیظ خانم تیموریان وفقیه نصیر به نظرم زننده هست.

افسر بهروزفتاحی وزینت الملوک بانوهم برام جذابن.

آخرین سلامم ونظرم

تنهادلیل اینکه نام مستعارمو گفتم.چون از بی رحمی روزگار۵۰٪اعتماد و۵۰٪بی اعتمادی آموختم

محتوای دلنوشته هام روحتی نزدیکترین افراد اطرافیانم نمی دونن چیه؟!

بسیار متعجب شدم که خداحافظی ابدی کردید

حقیر درورطه زندگیم بدلیل زندگی دلی که داشتم معمولا ضربلت روحی خورده ام.بنابرین درخلوتکده وغمکده دفاترم بسیار اتفاق افتاده که باچشمان گریان نوشته ام.

الگوی خاص نویسندگی ندارم

اما ازشهریار آموختم نام ادبی برای خودم برگزینم.ودقیقامثل آهو برای موفقیتهای علمیم تلاش کنم.از آهو خیلی خوشم میاد.وزندگیم دقیقا مثل گل نیلوفرشکفته شده در دل مرداب هست.

ازرویش گل نیلوفرهم بسیارآموخته ام٬به هدفم متمرکز بشم ودقیقامثل ساقه های گل نیلوفر اراده ام را ازخداخواستم تا شکفته وموفق شوم

احتمال دادم پاسخ سوالم رو بخاطربی اطلاعی ندادید.(جسارت به اطلاعاتتون درحوزه هنرهفتم نمی کنم)

خوشحال شدم که مدتی خواننده نوشته هاتون بودم

ان شاءالله زیر سایه پراز محبت خداوند وغرق دراقیانوس عشق خداوندی٬تمام ایامتان آکنده از لبخندزیبای خداوند.

بدورد تا یوم القیامت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی