وب سایت تخصصی دکتر همایون نوری پناه

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

نویسنده: همایون نوری پناه
ادمین : محسن اکبرزاده

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۱۷ - اسید سیتریک
    *ـ*

از بعد جهانی

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۰۳ ب.ظ

در هنر سینما "جری لوییس" و "راجر مور" و در علم اختر فیزیک "استیون هاوکینگ" معروف ترین چهره های نامدار بودند که در سال نود و شش خورشیدی دارفانی را وداع گفتند.

جری لوییس ،در سال 1999میلادی ،تندیس افتخاری شیر را از جشنواره فیلم ونیز دریافت کرد.معروف ترین فیلم راجر مور "مردی با تفنگ طلایی وارد می شود" از سری فیلم های "جیمز باند" است.راجر مور سومین بازیگر نقش جیمز باند بود و البته معمولی ترین و گمنام ترین بازیگر این نقش به شمار میرفت.

جیمزباند شخصیتی داستانی بود که در سال 1952 میلادی توسط "یان فلمینگ" نویسنده بزرگ انگلیسی خلق شد.تاکنون بیست و شش فیلم از مجموعه جیمز باند خلق شده است که بیست و چهار فیلم آن توسط شرکت ای او ان ساخته شد و دو فیلم نیز متفرقه.آخرین فیلم این مجموعه در سال 2015 میلادی با نام شبح ساخته شد.شخصیت جیمز باند در دوازده رمان و دو داستان کوتاه حصور داشته است."شون کانری" ،"جرج لازانبی"، "راجر مور"، "تیموتی دالتون"، "پییرز برازان"، "دنیل کیرگ"، بازیگران مهم این اثر بزرگ سینمایی هستند.

از نظر کیفیت بازیگری و ایفتی خوب نقش ،دنییل کیرگ،شون کانری و پییرز برازان،بهترین ماموران دو صفر هفت بودند.این فیلم ها یکی از پر مخاطب ترین آثار سینمایی جهان هستند .جیمز باند تا قبل از دنییل کیرگ،مردی کاملا ابر اسطوره ای با توانایی های مافوق بشری بود،این دنییل کیرگ بود که از جیمز باند یک انسان واقعی با تمام افسردگی ها ،ضعف ها و دردهایش ساخت. در حقیقت ،جیمز باند یک قهرمان بیشتر بالیوودی بود تا زمانیکه دنییل کییرگ آن را تبدیل به یک انسان واقعی کرد.
"مجلات مختلف سینمایی"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۶
همایون نوری پناه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی