وب سایت تخصصی دکتر همایون نوری پناه

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

نویسنده: همایون نوری پناه
ادمین : محسن اکبرزاده

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۱۷ - اسید سیتریک
    *ـ*

ما روانی ها

شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۵ ب.ظ

ا
ین نوشته ام برخلاف سایر نوشته هایم نیاز به منبع دارد. منابعم در درجه اول کتب مرحوم پروفسور دادستان است و مصاحبه با  مرد مسنی که حدود هفتاد سال سن دارد...نام ایشان دکتر احمدی است اما از آنجا که می ترسند به نظریات فلان روانپزشک بر  بخورد نام کامل ایشان را نمی گویم اما تحصیلکرده دانشگاه تهران است...بیماری روانی چند نوع دارد یک نوعش افسردگی ملایم  است که من؛آلبرت؛جان؛زهرا و...همه داریم....جنگ،داعش،جیش العدل، پ ک ک، بمب گذاری ،شارلی ابدو، سقوط جنگنده سوخوی  ارتش روسیه در ترکیه، تورم، بی پولی و...همه مردم جهان یا نود درصد مردم جهان افسردگی ملایم دارند...این قرنی که ما در آن به  دنیا آمدیم قرن بسیار چرت و پرتی است...من سی سال دارم...دکترا دارم ...خوشتیپم...اما نمی توانم ازدواج کنم چون مغزم از بس  بانوان عزیز اذیتش کرده اند مریض شده... بانوان محترمی هم که با من دوست بودند آنقدر از علم حرف زدم و چرت و پرت گفتم  که فرار کردند از دستم...حالم از این قرن به هم می خورد اما مهم نیست....پاییز که می آید عده بسیار زیادی از انسان ها در تمام  دنیا از سهامدار رنو تا وزیر کشور تا کارمند اداره پست دچار افسردگی می شوند...افسردگی هیچ چیزی نیست زیر پایتان مثل سوسک  لهش کنید ...اصلا به خودتان جو ندهید که آی و وای و بروم روانپزشک و لپونکس بخورم و مشروب بخورم و علف....این حرکات  بدتر می کند اوضاع را...پارک بروید،اگر پارک دوست نداشتید سی هزارتومان، نصف ویزیت یک روانپزشک بدهید یک سازدهنی بخرید و عشق کنید....اما اگر چپ دست هستید، نمی توانید جملات را به هم ربط بدهید، از پشت سر مرتب احساس می کنید کسی صدایتان می کند، در فامیل خونی سابقه خودکشی دارید(گفتم خودکشی این یادم افتاد که ایران اورژانس هوایی و موتورسیکلت  آمبولانس و کلی شرکت خصوصی آمبولانس دارد ایرانی ها هم کمی کنجکاو هستند. پزشکی هم بسیار پیشرفت کرده هم اکنون  در بشاگرد و خاش هم پزشک متخصص هست...زمان مرحوم صادق هدایت نیست...دو بسته دیازپام می خورید یک هو سر و کله  خاله عمو داداش سوپور سر کوچه پیدا می شود شما می مانید و استفراغ و پرمنگنات و سطل و قیف و...از ارتفاع هم بپرید   آنقدر جراحی ارتوپدی پیشرفت کرده که فقط بی دلیل شش ماه تمام بدنتان در گچ فرو میرود و ده میلیون تومان هزینه...)شما  مستعد بیماری روانی شدید مانند شیزوفرنی هستید...اینجاست که شدیدا نیاز به روانپزشک دارید...بیمارستان مهرگان تهران  در خیابان ولیعصر اورژانس تمام وقت روانپزشکی دارد و  قطعا در تمام شهرهای کوچک و بزرگ ایران روانپزشک خوب پیدا می  شود...اگر در فصل پاییز سه تا از نشانه هایی که گفتم را دارید حتما به روانپزشک مراجعه کنید. 


نویسنده:

همایون نوری پناه

ویراستار:

محسن اکبرزاده



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی