خلاقیت جالب گرافیکی
شرکت آئودی آلمان که حلقه های خود را به تبعیت از طرح فاصله گذاری اجتماعی (لوگوی شرکت)از هم جداساخته بود،به اولین چاپ روزنامه های کشور هم رسید.برفرض ،روزنامه همشهری ،در اولین شماره امسال که شنبه هفته جاری بیرون آمد،حروف خود را از هم جدا ساخته بود.عمده شماره روزنامه های امروز تهران،به انتقاد شدید از چاپ نشدن روزنامه در کشور گذشت.گویا روزنامه های ایران،برخلاف روزنامه های پر تیتراژ جهان ،اصلا آمادگی درآمدزایی از حالت اینترنتی خود را ندارند و تمام درآمد آن ها به شکل کاغذی معطوف است.افزایش پنجاه درصدی قیمت روزنامه ها(روزنامه همشهری در اولین شماره سال جاری به قیمت سه هزار تومان فروخته شد)خبر از این می دهد که قطعا بیش از پنجاه درصد روزنامه های خصوصی کشور،با برگشت شدید از باجه روبه رو خواهند شد و مخاطبان روزنامه خوان به سمت روزنامه های دولتی خواهند رفت،حتی بهای سه هزار تومانی هم برای روزنامه ،واقعا سنگین است و روزنامه خوان های حرفه ای را که عاشق حل جدول و سودوکو هستند وروزشان بدون روزنامه کاغذی شب نمی شود به ترک این عادت زیبا ورفتن به سمت واتس آپ و...خواهد کشاند،متاسفانه و متاسفانه و متاسفانه
"همشهری ،مورخ شنبه بیست و سوم فروردین ماه سال جاری"