وب سایت تخصصی دکتر همایون نوری پناه

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

وب سایت تخصصی نقد فیلم و سریال

نویسنده: همایون نوری پناه
ادمین : محسن اکبرزاده

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۱۷ - اسید سیتریک
    *ـ*

در فضای مجازی جملاتی

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۲ ب.ظ

از قول استاد فریبرز عرب نیا پخش شده است که نمونه اش را بر روی سایت گذاشتیم:

"عرب‌نیا: قصد ندارم بازیگری را کنار بگذارم. من نه هیچگاه قصد داشتم و نه قصد دارم بازیگری را کنار بگذارم و حتی گمانم این است که اگر من این کار را بکنم بازیگری مرا کنار نخواهد گذاشت. منبع: کانال تلگرامی فوری دات ای ار"

در,عالم هنر،هرگاه هنرمند احساس کرد به پایان عمر حرفه ای خود رسیده است یعنی فقط به عنوان«برند تبلیغاتی»برای سود کمپانی های بزرگ از او استفاده می شود و عنصر خلاقیت و ابتکار در وجودش ،چندان جوشش ندارد،حتما باید خود را بازنشسته کند.

یکی از بزرگترین بازیگران تاریخ جهان«آلن دولن»سال های متمادی در انزوا با سگ های محبوبش ،در ملک بزرگش در فرانسه زندگی کرد بدون آن که فیلمی بازی کند و به دور از تمام دوربین ها،زیرا احساس می کرد خسته شده است و عنصر خلاقیت در وجودش دیگر جوشان نیست،عده بسیار زیادی مدیون انقلاب هستند و هرچه دارند از انقلاب است ،اگر نسل مرحوم سعید کنگرانی ها و بهروز وثوقی ها وبهمن مفیدها باقی می ماندند ،اصلا به عنوان نقش سوت زن گوشه خیابان هم ،دوربین به استاد فریبرز عرب نیا نمی رسید. البته خودمان که با خودمان رودربایستی نداریم،ایرانی است و قپی آمدن هایش،خود من هم در کنه شخصیتم یک ایرانی هستم،اما رسانه ای کردن قپی های شخصی،زیبا نیست.

Fariborz Arabnia 13901010212716992.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۶
همایون نوری پناه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی