سال پرکار رعنا آزادی ور
سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ب.ظ
او مانند "پریناز ایزدیار" از ابتدا به عنوان هنرپیشه پررنگ نقش اول مطرح نبود بلکه خودش کم کم راهش را باز کرد .
از سینمای پردلهره خوشش می آید و غالب نقش هایی که بر عهده می گیرد استرس زا و پر دلهره است.
در "حریم شخصی" هم دقیقا در کنار هنرپیشه نقش های اصلی بزن و بکوب سینمای امروز ایران،"میلاد کی مرام" قرار گرفته است.
نکته زیبای این فیلم،استفاده از ماشین های شخصی با کیفیت در فیلم و نقطه گذاری های دقیق فیلمبردار فیلم است. کاشت دوربین یک هنر است،دوربین را می توان چپ گذاشت ،راست گذاشت به سقف خانه وصل کرد یا با بالون رموت کنترل دار و یا کوادکوپتر ده متر بالای سربازیگر نگاه داشت و از پنجره صورت بازیگر را نشان داد. اینکه کدام راه زیباتر است ،زیبایی ذهن فیلمبردار را می رساند.
۹۶/۰۹/۲۸